Työt läpi kiireellä aamupäivästä, täyttä laukkaa hakemaan 10v koulusta sairaalaan allergia-asioissa. Sovittiin että aloitetaan siedätyshoidot. Ekat kahdeksan viikkoa viikottain piikille. Malta tuskin odottaa että pääsen hikoilemaan kalenterini kanssa!! Näinköhän joudun töitä vähentämään ja se taas tarkoittaa sitä että joku tai jotkut vakituisista asiakkaistani pitäisi hylätä. :P Ei ihan helpoksi elämää tehdä.
Kirkasvalolamppu tuli tänään, ihanaa!! Saadaan aloittaa huomisaamu valoisimmissa tunnelmissa. :))
Kommentit